Regulament
Bloguri

Corp& hobby

Cand vorbim de sport automat ne gandim despre ceva la general adica aici o gramada de categorii de la ski pana inot.Ramurile sportului sunt extrem de numeroase daca ne gandim pana la Muay Thai.Daca verificati cu ceva timp in urma am scris un blog si legat de box.
Daca ar fi ca incepator sa incepi in pimul rand sa faci un numar de antrenamente primul lucru care trebuie sa il ai in minte este chiar intrebarea: Ce vreau sa fac? Si aici intra binenteles ce grupe de muschi etc daca vb de un fitness sau ce vreau chiar anume sa fac daca te referi la un sport anume gen box? Ok daca asta vrei sa ai un nănău dublu dapa ce ai incasat destul.
Ce ar fi ca pentru inceput sa stai sa cugeti sa te gandesti ca poate la inceput daca nu ai avut un contact prea frecvent cu fitness sa zicem, ar trebui pentru inceput sa iei in calcul ceva banal , chiar de baza vorbind, bicepsii.Da! De ce nu?
Aici se poate incepe pt inceput daca vrei cu flotari dar nu exagerat de multe pentru inceput sa zicem pentru inceput 3 flotari pe zi.Ok poate te gandesti ca wow sunt prea putine sau poti sa faci chiar 10 dar nu cred ca muschii tai pentru inceput sunt pregatiti pentru ceva intens daca pana acum nu ai mai facut fitness.Ok deci azi 3 flotari.Conteaza foarte mult atat hidratarea dupa antrenament cat si regimul alimentar.De preferat daca nu vrei sa folosesti suplimente nutritive , poti incerca simplu carnea de vitel
Pentru inceput daca vrei sa incepi mai departe cu muschii bratului este antrenamentul cu ganterele.Pentru inceput se poate incepe dupa cum arata bratul tau cu 3 sau 5 kg.Hai sa zicem 10 flexii pt fiecare brat.Daca chiar esti la inceput poate nu chiar in prima zi dar a doua mai ales daca muschii nu au fost incalziti pot apare dureri.Asta pentru inceput este bine , asta arata ca muschii deja sunt pusi in functiune.
Pentru azi este destul.Am sa continui saptamanal daca imi permite timpul diferite sfaturi legat de antrenamentul corpului.Asta daca te intereseaza daca nu treci mai departe la urmatorul blog.
Moderatori angel_angel39 pustietate_in_floare Ji_Ji admin

Comentarii

poza Inkubus

Inkubus

  • Publicat Acum peste 2 luni
Pulbere îți recomand să nu te apuci.
matrimoniale - membru fara poza

Cristian1980

  • Publicat Acum peste 2 luni
Cel mai simplu calcul pt a vedea daca esti intr-o forma de genul minim minimorum pt un inceput de corp in paramentrii decenti este sa poti face flotari corecte.

Flotarea e bazalul - de poti face asta se poate zice ca nu esti cazut sub limita inferioara.
poza Inkubus

Inkubus

  • Publicat Acum peste 2 luni
Gerne, Katerine.
Apropo azi vb cu cineva la firmă și mă întreabă dacă după accent nus poloneză ? happy)
poza Inkubus

Inkubus

  • Publicat Acum peste 2 luni
Cine vrea să facă mișcare frecvent să se țină de program întotdeauna recomand ,un Ekg și o rutină completă la sânge asta pentru a elimina unele boli necunoscute la efort.
poza Inkubus

Inkubus

  • Publicat Acum peste 2 luni
Dacă lucrezi peste zi și îți permite timpul și cea de dimineață.Dar dacă ai o bicicletă poți pedala până la serviciu și asta face ca un jogging.Asta e valid dacă nu locuiești foarte departe și permite vremea.
Și seara iarăși o recomand ,mai ales înainte de culcare să ai bine oxigenat creierul.
poza Inkubus

Inkubus

  • Publicat Acum peste 2 luni
Angel happy
Katerine, pt început e ok .Dacă ai timp și spațiu înainte poți alerga prima dată, să zicem pt început 200 metrii dus și 200 întors.Un scurt jogging.Bineînțeles să nu uiți de apă , în mod normal 2 litrii pe zi dacă nus probleme majore la inimă sau rinichi.
poza angel_angel39
Moderator

angel_angel39

  • Publicat Acum peste 2 luni
Mens sana in corpore sanohappy