Opriti!
El, stand pe marginea patului, rezemat de spatar, cu un picior intins pe pat si cu celalat lasat pe langa pat, cu doi nasturi descheiati la camasa, o priveste cu zambetul lui fascinant.
Ea, cu zambetul ei senzual, se indreapta spre el dezbracandu-se din mers. Cand ajunge la un pas de el, ea isi duce mainile la spate pentru a-si descheia … “Opriti!” striga regizorul, care se ridica de pe scaunul lui si merge la ea pentru a-i da niste instructiuni. Apoi regizorul se intoarce la scaunul lui, se aseaza si spune calm “Reluati”. El, stand pe marginea patului, rezemat de spatar, cu un picior intins pe pat si cu celalat lasat pe langa pat, cu doi nasturi descheiati la camasa, o priveste cu zambetul lui fascinant. Ea, cu zambetul ei senzual, se indreapta spre el dezbracandu-se din mers. Cand ajunge la un pas de el, ea isi duce mainile la spate pentru a-si descheia … “Opriti!” striga regizorul, care se ridica de pe scaunul lui si merge la ea pentru a-i da alte instructiuni. Apoi, gandind in sinea lui “trebuie sa storc cumva zambetul ala care inebuneste barbatii”, se intoarce la scaunul lui, se aseaza si spune calm “Reluati”. Iar scena se repeta de nu stiu cate ori. Insa dupa nu stiu cate ori, regizorul nu se aseza bine pe scaun ca sari ca ars si alerga la barbat, urland “Ce-i ala?” si aratand cu mana spre pistolul din mana barbatului. El sari in picioare si suiera “Daca mai spui o singura data cuvantul 'Opriti', asta va fi ultimul cuvant pe care care l-ai spus in viata ta!” |
Comentarii
Io_Veldig
https://youtu.be/GufUyFflJz0?feature=sha … hared
sweet
Și regizorul e om. Bănuiesc că e un bărbat și nu o doamnă regizor.
Deci dublă, după dublă.
"El, stand pe marginea patului, rezemat de spatar, cu un picior intins pe pat si cu celalat lasat pe langa pat, cu doi nasturi descheiati la camasa, o priveste cu zambetul lui fascinant.
Ea, cu zambetul ei senzual, se indreapta spre el dezbracandu-se din mers. Cand ajunge la un pas de el, ea isi duce mainile la spate pentru a-si descheia …"
Cu el nu am nicio treabă.
Ea e cuiul lui Pepelea.
Se dezbracă din mers. Clar se dezbracă in partea de jos.
Că abia apoi duce mâinile la spate să își descheie rochița sau sutienul.
Cum am spus. Și regizorul e om. O vrea 20 de duble o Eva de la brâu în jos. Are frunză? N-are.
Deci?
El cred că e iubitul, amantul sau soțul și în viața reală. Și punandui-se pata pe regizor, pac pistolul.
Finish
Geagi
zora
Sa nu renunti sa scri!
rashela
Geagi
rashela
Elevul cu gand curat si-a luat inima in dinti.
Poate e dragoste sau nu, opriti!
Efemeride-n soare, cu zambet straluciti.
Geagi
Ei , actorii , nu se mai binoclează la vestimentația ce ascunde pe dedesubt nu știu ce “ surprize “ de nimic , excitante
care vezi doamne ar stimula atenția curioșilor de can-can . Nici vorbă . Ei au citit textul . Îl cunosc pe deplin .
Dar dacă totuși unul ca cel elogiat aici în povestea noastră , e gata să apese trăgaciul , e clar că avea sărăcuțul de el
probleme cu bibilica . Grave . Scenariul acesta de-aici parcă e inspirat cumva din “ Rust “ .
Unde clar se poate vedea cum geniul cu pistolul , chiar are probleme în final .
zora
Regizorii astia.Cel din povestea ta perfectionist rau.Voia sa smulga doamnei actrite zambetul cu care innebunea barbatii,dar a reusit cu prea multele duble sa innebuneasca actorul care statea la inceput cuminte nici in pat nici pe langa pat.Ca de obicei IV-ule fain scris!