poza membru
Regulament
Bloguri
Revenim la celebrele cozi comuniste pentru a ne achita “datoriile” la furnizorii de electricitate, gaze naturale, apa, etc. Nu, nu este o gluma, e un adevar urat, in era tehnologiei.

Mai concret, e vorba despre Banca Transilvania, care la inceputul acestui an, a implementat un nou sistem IT, pentru a facilita platile. Bineinteles, ca nu s-a intamplat asa ceva, deoarece traim in Romania.

Am fost si eu sa imi achit niste facturi, ca orice om “cu bani” si cu simt al raspunderii. Nu m-am dus inainte de ora 13:00, ca sa nu ma dea afara pentru pauza de masa. Nici dupa 13:30, ca sa nu ii prind pe cei care intra in banca inainte de a merge la servici. M-am dus la ora 15:00, ca sa fiu inaintea celora ce ies de la servici. Cum calculele de acasa nu sunt aceleasi cu socoteala din targ, evident, in banca, full. Nu ma dau batut, stau la rand, presupunand ca la 4 casierii, va merge repede. M-am inselat. Noul sistem IT, presupune ca din 4 casierete sa lucreze doar 2, iar din cele 2 “harnice si muncitoare”, una sa aiba un ghiseu cu valuta si depuneri. “Haitec”, nu?! Pe langa acesta, trebuie sa mentionam si rapiditatea, seriozitatea si vigilenta doamnelor absolvente de o facultate privata, la distanta, care isi castiga existenta pe merit, rupandu-si unghiile in tastatura. Doamne serioase, care nu raspund la telefonul personal cand au clienti, care nu merg la baie 10-15 minute cand se sta la rand si care, bineinteles, nu inchid unitatea cu o coada formata din 30 de persoane in momentul cand au pauza de masa. Promptitudine si seriozitate maxima, cam asta ar fi deviza.

E15:45, in fata mea 6 persoane, in spate nu vad capatul cozii. Imi cam pierd rabdarea, mai ales cand vad ca o doamna plateste facturi pentru toti locatarii din blocul ei. Asteptarea e insuportabila si pare o eternitate. O fetita de langa mine, a ajuns la pubertate, desi mama ei inca nu a ajuns la casierie. Neliniste, mormaila, slabe injuraturi scapate printre buze, cam asa as putea descrie atmosfera, oarecum tensionata, insa fara vreu motiv anume (Dehh)

Ora 16:00, in sfarsit, e randul meu. Zambesc oligofrenesc, mai ca as striga de bucurie, insa ma opresc cand realizez ca sunt intr-o unitate bancara, serioasa, care tinde spre rapiditate si promptitudine prin tehnologie. Treaba se rezolva in 5 minute. Ma si mir ce a durat asa de mult pana acum. La 16:10 fac slalom spre iesire. Coada e pana la usa si dincolo de ea. 2 persoane se cearta pe un loc, in timp ce altii incearca sa se aseze in asa fel incat sa se poata furisa printre ei. Programul bancii e pana la 17:00, ca biet cetatean, ma intreb si eu, ce se intampla cu cei care nu reusesc sa plateasca, desi au stat la coada cateva ore? Vor reveni? Va implementa oare Banca Transilvania, un sistem prin care isi va cere scuze de la cetateanul de rand? Aceasta ultima intrebare e oarecum ironica, la ce sistem IT si-au gasit, mi-e ca cel pentru cerut scuze va fi un sut in fund de la revedere.
Moderatori angel_angel39 Galateea admin

Comentarii